Formació acadèmica:
Superior de Musicologia, especialitat d’Etnomusicologia, a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC), Barcelona (2008). Autor del projecte final ‘Vine a la festa!’ La creació i con- solidació de l’escena pop catalana: 1991-2008.
Màster en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga de la Universitat Autònoma de Catalunya i l’Escola Superior de Música de Catalunya, amb el treball "Sota l’ombra del poder. Context musical i conflicte social a les festes de Sant Joan de Ciutadella".
Actualment, cursant els estudis del doctorat en Musicologia a la Universitat Autònoma de Barcelo- na, sobre els orfeons obrers a Mallorca des de la seva fundació fins a la guerra civil espanyola.
Altres:
Assistència al Congrés Internacional ‘La música como patrimonio y como cultura’. Departament de Patrimoni del Govern d’Aragó, Societat Ibèrica d’Etnomusicologia (SIbE). Saragossa, 11/2004
Assistència al Congrés Internacional ‘Experiència musical i cultura global. Metodologies i objetius de l’etnomusicologia actual’. Departament de Cultura del Consell de Mallorca, Societat Ibèrica d’Etnomusicologia (SIbE). Palma, Mallorca, 3/2006
Assistència al II Seminari d’Etnomusicologia. Associació Valenciana de Musicologia (AVAMUS). Castelló de la Plana, País Valencià. 30/11 - 2/12/2007
Assistència a la I Jornada d’Investigació Musical de les Illes Balears. Palma, Edifici Sa Riera, 26/3/2011.
Assistència i comunicador al I Seminari d’Etnomusicologia del Conservatori Superior de les Illes Balears. Palma, 12/2013 - 3/2014.
Experiència professional:
Professor de piano i de Ciències de la Música l’Escola de Música Mètode Ireneu Segarra de Palma
Col·laborador de Diari de Balears i de les revistes d’actualitat musical Enderrock, Sons de la Mediterrània i Mondosonoro.
Coautor del DVD La Sibil·la i les Matines a Mallorca, dirigit per Jaume Ayats, editat pel Departament de Cultura del Consell de Mallorca (desembre de 2006). Aquest treball va ser un dels principals documents aportats a la UNESCO per la candidatura del Cant de la Sibil·la a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat l’any 2010.
Membre fundador i primer president de l’Associació per a la Recerca Musicològica de les Illes Balears (ARMIB), 4/2014.
Membre fundador i secretari del Grup de Recerca Musicològica de Menorca (GREMe), adscrit en l’àmbit de recerca de l’Institut Menorquí d’Estudis (IME), 21/4/2014.
Conductor de l’espai radiofònic “Gabinet Musicològic” del programa Això fa Pep, de l’emissora Ona Mediterrània.
Xerrades, cursos i conferències:
Conferenciant del cicle de xerrades Els cinquanta anys de la Nova Cançó, organitzat per l’Obra Cultural Balear per diferents pobles de Mallorca (novembre-desembre de 2009).
Conferenciant del cicle de xerrades sobre el cant de la Sibil·la per diversos pobles de Mallorca, or- ganitzat pel Consell de Mallorca, per celebrar el nomenament del Cant de la Sibil·la Patrimoni Immaterial de la Humanitat per part de la UNESCO (desembre 2010/gener-febrer 2011).
- El cant de la Sibil·la, entre Menorca i Mallorca. Conferència al Cercle Artístic de Ciutadella,10/12/2010.
- Música popular i industrialització. Xerrada del curs “Pensament i creació musical a les Illes Ba- lears de 1900 a 1950”. Universitat de les Illes Balears, Palma, 7/3/2011.
- Entre l’era i el teler. Música popular i industrialització. Xerrada del curs “Música popular a Ma- llorca” de la Casa Museu Pare Ginard, Sant Joan, Mallorca, 20/7/2011.
- El Cant de la Sentència al Migjorn Gran de Menorca. Comunicació al I Simposi d’Etnomusicologia del Conservatori Superior de les Illes Balears. 25/1/2014.
Publicacions:
Revistes:
- Dels Setze Jutges a Manel. Dues maneres d’enfocar els cinquanta. Article publicat en diverses revistes de Premsa Forana, per a la celebració del cinquantenari de la Nova Cançó. Novembre-de- sembre 2009.
- Seguint el rastre de la Sibil·la a Menorca. Revista Lluc, n. 877 (juliol-setembre 2011).
- Notes per a l’estudi del Cant de la Sentència al Migorn Gran. Revista Caramella, n. 30 (juliol-desembre 2014), pendent de publicació
Llibres:
- Les festes de Sant Joan de Ciutadella: sota l’ombra del poder (2013). Palma: Lleonard Muntaner Editor.
DVD's:
- (coautor) El Cant de la Sibil·la i les Matines a Mallorca (2006). Palma: Departament de Cultura del Consell de Mallorca.
Beques i Premis:
Guanyador de la Beca 2010 de la Fundació Casa Museu Llorenç Villalonga-Pare Ginard-Blai Bo- net, depenent del Consell de Mallorca, en la modalitat de Cultura Popular, amb el projecte “Entre l’era i el teler. Música popular i industrialització”.
Guanyador de la beca d’investigació en Cultura Popular dels premis “Ciutat de Palma 2010” que concedeix l’Ajuntament de Palma, amb el projecte “L’ideal mallorquí: el nacionalisme musical de Baltasar Samper”.